vineri, 9 noiembrie 2012

Solskjaer laudă Steaua !



 Antrenorul echipei Molde FK, Ole Gunnar Solskjaer, a afirmat că a remarcat patru stelsti în timpul meciului disputat în Liga Europa.


 "Noi am început bine, dar Steaua a marcat la prima sa ocazie, apoi a făcut 2-0 la a doua șansă și ne-a fost greu. Steaua a fost o echipă eficientă, noi am încercat în a doua repriză, am jucat mai bine decât în prima. Steaua merită să se califice, ne-a învins o echipă puternică și valoroasă. Am spus-o și o spun din nou: Bourceanu este dirijorul acestei echipe, el dictează ritmul jocului. Mi-au plăcut și cei trei fundași ai Stelei de azi, au jucat toți foarte bine", a spus Solskjaer la Dole Sport.

Steaua a câștigat cu 2-1 meciul cu Molde, disputat în deplasare în grupa E a Ligii Europa.

Golurile steliștilor au fost marcate de Alexandru Chipciu și Iasmin Latovlevici.

În celălalt meci din grupa Stelei, Stuttgart a câștigat cu 2-0 în deplasare la Copenhaga.

După patru etape, clasamentul grupei arată astfel: 1. Steaua 10p, 2. Stuttgart 5p, 3. Copenhaga 4p, 4. Molde 3p.

Etapa următoare, pe 22 noiembrie, se vor disputa meciurile Steaua - Stuttgart și Copenhaga - Molde. -->

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu