marți, 17 iulie 2012

MM Stoica ameninta !

MM Stoica ameninta !
Mihai Stoica, managerul general al echipei Steaua, a vorbit, marți, în cadrul unei conferințe de presă de startul sezonului în Liga 1, dar și de ultimele polemici apărute în ultima perioadă în jurul echipei din Ghencea.


"Nu știu de vreun scandal pe tema portarului titular la Steaua. Am citit doar că Duckadam a spus că Stanca a apărut tot ce era de apărat. Nu există niciun scandal. Există doar o decizie pe care a explicat-o patronul nostru și aparține antrenorului de portar. Acesta a considerat că la meciul cu Litex portar trebuie să fie Stanca pentru că acesta a început pregătirea din prima zi, iar Tătărușanu a făcut parte din lotul național și a venit 9 zile la pregătire. A avut de asemenea o mică problemă musculară", a declarat Stoica referitor la chestiunea titularului din poarta Stelei.

Despre echipament. Steaua este la nivelul lui Manchester United


"Echipamentul Stelei este de o calitate ireproșabilă și este extrem de bine ales. Steaua este unul dintre puținele cluburi care are o linie de echipament de joc, de prezentare și antrenament dedicată. Jucătorii și suporterii vor hotărî în ce echipament se va juca acasă. Steaua este o echipă precum Manchester United sau Sahtior pe linie de echipament. Juventus Torino e cunoscută în toată lumea ca echipa bianconera (alb și negru), dar joacă acasă în echipament roz și a fost neînvinsă tot sezonul. La fel și Steaua a jucat pe vremuri cu niște tricouri apropiate ca nuanță de culoarea echipamentului de acum. Cât despre opiniile unor foste glorii care nu acceptă alte culori decât roșu și albastru, le respect, nu le ignor, dar fac ceea ce se impune la un club de un asemenea nivel", a ținut să clarifice lucrurile Mihai Stoica.

MM Stoica n-are o problemă cu Ilie Stan


"Eu pot să lucrez cu oricine, chiar și cu Ilie Stan. Am mai lucrat cu antrenori împotriva voinței mele și am avut rezultate. Niciunul dintre aceștia nu-mi poate reproșa ceva în mod direct. Eu am fost părtaș la orice s-a întâmplat în cadrul clubului în care am activat, fie că au fost rezultate bune sau mai puțin bune", a spus Stoica după ce se știe că în perioada mandatului lui Ilie Stan în Ghencea el a stat departe de echipă.

Favoritele la titlu
"Nu pot spune că va fi un campionat mai echilibrat ca precedentul. Dinamo, Rapid și evident Steaua sunt obligate să tragă la titlu. Vaslui a transferat foarte mulți jucători, CFR este campioană en-titre, iar Petrolul este o echipă nouă cu foarte mulți jucători buni. Cred că nici Oțelul nu este o trupă de neglijat", a opinat managerul echipei Steaua.

Stadionul de acasă. Național Arena și Ghencea

”Vom juca în această ediție de campionat pe Național Arenă și pe stadionul Ghencea. Nu este atât de importantă echipa vizitatoare ci contextul. La ora actuală mai multe detalii poate oferi Valeriu Argăseală, președintele Consiliului de Administrație. Nu este o chestiune ce ține de mine. Cu cel puțin zece zile înaintea unei partide suporterii vor fi informați de locul în care respectivul meci se va juca. La meciul cu Chiajna cred că vor veni între 15.000 și 20.000 de suporteri".

A urecheat presa în cazul Chipciu și amenință cu silenzio stampa


”Nu voi mai tolera niciodată ca un jucător al Stelei să fie terfelit așa cum a fost terfelit Chipciu. Sunt anumite informații pe care nu vrem să le facem publice, pentru că nu este normal că tot ce se întâmplă la o echipă trebuie să ajungă în presă. Respectați jucătorii și respectați Steaua. Altfel suntem obligați să luăm măsuri și suporterii trebuie să înțeleagă de ce vom recurge la această decizie. Vreau să avem o relație civilizată cu presă. Nu sunt genul de persoană care urmărește să aibă o imagine extraordinară în media. Pe noi ne interesează doar rezultatele și contează mai puțin cum apărem prin ziare. Am vrut să vorbesc pentru că am considerat că am greșit. Trebuia să vorbesc după ultima zi de cantonament. Este inacceptabil să tolerăm la infinit anumite informații inventate care ne parvin prin intermediul site-urilor de specialitate. A apărut o informație care precizează că Alex Chipciu ar fi băut nu știu câte beri. Nu este normal să vii cu așa ceva. Acești copii au și ei familii, sunt oameni care vin la stadion pentru a-i urmări. Nu poți să montezi un fotbalist în spateleunor halbe de bere. Toți știm Photoshop dar nici chiar așa. Orice jucător are dreptul de a ieși în oraș, dar în acele imagini apăr șapte halbe în față jucatorului”, a tunat MM Stoica la adresa reprezentanților mass-media.

Cazare de cinci stele din banii drepturilor de televizare


”Steaua a avut cele mai bune condiții în acest cantonament de vară. Am locuit în același hotel cu echipă lui Raul. Înseamnă astfel că a fost la un anumit nivel cazarea Stelei. Toți cei 47 de oameni din delegație am beneficiat de cele mai bune condiții și Steaua n-a plătit niciun ban pentru acestea. Am cedat drepturile de televizare pentru cele șase meciuri din amicale. Înseamnă că am fost un negociator bun”, a concluzionat Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu