joi, 5 iulie 2012

Liviu Antal: " N-am mai intalnit asa ceva"


Liviu Antal socat de ce a gasit la FC VasluiLiviu Antal, cel mai bun transfer pe care FC Vaslui l-a realizat în această vară, se declară șocat de ce a găsit la noua sa echipă.

Schimbarea bruscă de antrenor l-a bulversat pe Liviu Antal. Mijlocașul adus de la Oțelul Galați spune că nu înțelege motivul pentru care Inacio a plecat.

Liviu Antal este cel mai scump transfer realizat de moldoveni în această vară. El a costat 500 de mii de euro

"Nici noi nu ştim prea multe, suntem confuzi şi noi, aşteptăm să vedem ce ne zice domnul Porumboiu. A fost o surpriză mare când am aflat că Edi Iordănescu e principal la amicalul de azi, pentru că aseară era altcineva, acum e dânsul, s-a schimbat aşa...peste noapte. N-am mai întâlnit situaţia asta, atâta timp cât am fost la Oţelul Galaţi am avut un singur antrenor. E ceva nou pentru mine", a spus Liviu Antal la Digi Sport Special.

Apoi, Antal a comentat și venirea lui Marius Șumudică pe banca moldovenilor.

"N-am lucrat încă cu domnul Şumudică, dar dacă va fi dânsul, cu cea mai mare plăcere. Important este să meargă echipa bine până la urmă, cine va veni sperăm să facă treabă bună şi să ne ajute să câştigăm cât mai multe trofee", a mai spus Antal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu