joi, 5 iulie 2012

Gigi Becali : " Nu-mi pare rau ca nu l-am putut tine pe Maicon la Steaua "

Gigi Becali nu regreta ca nu l-a putut pastra pe Maicon la Steaua
Finanţatorul FC Steaua, Gigi Becali, a declarat că nu regretă faptul că nu l-a păstrat la echipă după returul ediţiei 2010-2011 al Ligii 1 pe atacantul brazilian Maicon Pereira de Oliveira, care a fost transferat de campioana Ucrainei, Şahtior Doneţk, antrenată de Mircea Lucescu, de la Volin Luţk.




"Nu îmi pare rău, de unde să ghicesc eu? Probabil că trebuia să îl ţinem, să riscăm şi să îl băgăm la forţe. Pentru că el n-avea forţă, talentat era, că a dat goluri. Dar eu de unde să ştiu? Trebuia să îi facem un test medical să vedem dacă era din naştere aşa sau nu era pregătit. El probabil că nu era bine pregătit, n-aţi văzut că el cădea mereu, era moale. Aşa că nu îmi pare rău. Ce a rămas la mine, Dumnezeu mi-a dat, ce a plecat, n-a vrut Dumnezeu să fie al meu. Eu stau în palat, stau în aur, ia uite mă... ce Maicon, ce e ăla Maicon? Cât mi-a dat Dumnezeu, atâta am", a declarat, marţi, Gigi Becali.

În schimb, oficialul stelist este convins că în şase ani va vinde jucători în valoare de 100 de milioane de euro. El l-a dat exemplu pe Vald Chiricheş, jucător pe care susţine că îl va ceda în iarnă în schimbul a 15 milioane de euro. "I-am zis lui Victor Becali că în 6-7 ani o să vând jucători de 100 de milioane. Pentru că eu prevăd viitorul, eu aşa m-am îmbogăţit. Iar eu văd că e criză mondială, dar în fotbal în fiecare zi se dublează banii. Iar asta înseamnă că tot ce participă în fotbal creşte. Nea Mitică (Dumitru Dragomir) a zis de 30 de milioane pe Chiricheş, păi eu la iarnă o să iau 15. I-am scris lui Victor pe o hârtie numele jucătorilor şi în dreptul fiecăruia suma pe care o iau. O să vedeţi că aşa va fi", a adăugat finanţatorul.

De asemenea, Gigi Becali susţine că jucătorii din lotul formaţiei Steaua vor ridica echipa naţională a României. "Steaua va ridica echipa naţională, iar Piţurcă nu e prost. El vede şi îi convine când are o echipă deja formată. Eu îi dau Mercedesul, iar el mai trebuie să îi pună masca, să umble un pic la faruri şi emblema s-o pună, că e cam ruginită acum. Îi dau tracţiune pe faţă, pe spate, tot. Numai direcţia s-o dea el. Nu am numărul 10, pe ăsta nu-l am, trebuie să îl găsească el. Poate îl face el pe Mutu să mai vină doi ani. Să-i zică să vină doar la meci şi să joace, atât. Să nu vină în cantonament, că dacă îl bagă... e caterincă şi nici ceilalţi jucători nu mai aleargă în meci", a menţionat Becali.

Mijlocaşul stelist Tiberiu Bălan trebuie să înţeleagă faptul că nimeni nu îl va aştepta să dea randament, a afirmat Becali. "Tibi Bălan trebuie să înţeleagă un lucru, că nu mai are 22 de ani să ai răbdare cu el. El trebuie să ştie că nu poţi să ai răbdare cu un jucător un an. Că se duce echipa de râpă. L-am luat pe Chipciu, a căzut, l-am urecheat un pic şi imediat şi-a revenit. Dar dacă tu, Tibi, stai şase luni şi noi aşteptăm-aşteptăm, păi ce facem? Pierdem toate meciurile ca să te aşteptăm pe tine? De ce să se lase? El trebuie să aibă ambiţie, că are 30 de ani. Dar el o să fie fotbalist, Reghe mi-a zis că o să fie bine şi că o să fie jucătorul pe care l-am aşteptat", a mai adăugat omul de afaceri.

Gigi Becali a afirmat că este posibil ca botezul celui de-al patrulea copil al lui Cristian Borcea să aibă loc la Miami. El a explicat că un motiv în plus pentru a pleca în Statele Unite ale Americii este faptul că în acea perioadă se va da sentinţa definitivă în dosarul sechestrării de persoane. "Am vorbit de botez (cu Cristian Borcea), să vedem, vroiam să facem, dar eram în post. Acum e posibil să plec eu la Miami, să facem acolo. Să vedem, că eu la ultima sentinţă nu stau niciodată în ţară. Uşcheala! Când e sentinţa definitivă mie îmi place străinătatea. E mai bine, sunt mai relaxat, am luat şi viză. Dacă se dă sentinţă definitivă la sechestrul de maşină e mai bine la Miami. Ce, eu sunt idiotul ăla care era în America şi a anunţat că vine pe aeroport? Bă, tâmpitule, cum să mai vii mă? Stai acolo în America, cine te mai dă înapoi? Te dă pentru terorism şi crimă, dar nu pentru altceva. Ce, te-a speriat Băsescu cu aia, cu 'te găsesc şi în gaură de şarpe'? Ălălalt era în Africa şi după ce a zis Băsescu ce a zis imediat a venit dobitocul în ţară. Păi eu sunt proştii ăia? La revedere, eu în Noua Zeelandă, Australia, facem conferinţă de presă pe acolo", a precizat Becali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu