sâmbătă, 30 iunie 2012

Interviu Cristi Borcea

Interviu Borcea despre transferurile echipei Dinamo si obiectivele acesteia
Cristi Borcea a părăsit România după câteva zile de vacanță. Președintele lui Dinamo vorbește despre transferuri și obiective.




Mergeți în cantonamentul jucătorilor?

Trebuie să ajung la Miami, la cel mic. Amicalele oricum nu sunt importante, ci cele oficiale. Am vorbit cu Dario și totul este ok!

Vor mai veni jucători la Dinamo?

Sigur o să mai vină doi-trei jucători. Suntem în discuții, se ocupă domnul Badea și cu Dragoș. Eu am venit într-o semi-vacanță aici, am avut unele probleme de rezolvat legate de afaceri. Plec din nou și mă voi întoarce în august.

Supercupa Romaniei se va disputa pe 14 iulie, pe National Arena
Dinamo - CFR deschide sezonul

Moți a plecat în Bulgaria...

Este bine pentru Moți că a plecat de la Dinamo. Începuse în ultimul timp să fie contestat. E păcat, să nu uităm că a plecat cel mai bun fundaș al României în ultimii șapte ani. Cu greu vom găsi un fundaș central precum Moți.

Pulhac și Niculae vor pleca și ei?

Nu știu de nici o plecare a lui Pulhac. Niculae? Deocamdată este în cantonamentul lui Dinamo.

Ce-și propune Dinamo în sezonul următor?

Supercupa o va câștiga Dinamo, asta e clar. Iar apoi ne propunem titlul, acesta e obiectivul lui Dinamo de la înființare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu