vineri, 6 iulie 2012

Inacio despre negocierile de ultim moment cu Porumboiu

Inacio vorbeste despre negocierile de ultim moment cu Adrian Porumboiu
Fostul antrenor al echipei FC Vaslui, Augusto Inacio, se teme că va fi snopit în bătaie de oamenii lui Adrian Porumboiu. Chiar și în aceste condiții, Inacio îl amenință pe finanțatorul vasluienilor.




Inacio se va întâlni vineri cu Porumboiu pentru a încerca să rezilieze contractul. Portughezul amenință că nu va renunța la niciun cent stipulat în contract.

Inacio este antrenorul cu cele mai bune cifre din istoria Vasluiului
A rezistat patru luni
"Astăzi mă voi întâlni cu președintele și vom încerca să rezolvăm situația. Sper ca totul să decurgă într-un mod pacifist, dar nu voi renunța la ceea ce mi se cuvine. Au vrut să mă pună să semnez o declarație în care să afirm că nu-mi datorează nimic. Bineînțeles că nu am semnat așa ceva!", a spus Inacio.

Înaintea întâlnirii cu Porumboiu, Inacio se gândește la tot ce e mai rău. Portughezul se simte în pericol și se roagă ca oamenii lui Porumboiu să nu-l bată, așa cum a auzit că se întâmplă la Vaslui.

"Am auzit că un fost antrenor a fost nevoit să ceară ajutorul Ambasadei din România dar și să-și angajeze bodyguarzi. Sper să nu pățesc la fel. Am sunat deja la Ambasada să-i anunț în ce situație mă aflu", a mai spus Inacio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu