miercuri, 4 iulie 2012

Becali cercetat de Comisia Europeana

Gigi Becali anchetat de Comisia Europeana
Gigi Becali a ajuns pe mâna celor de la Curtea Europeană care îl va judeca pentru declarațiile pe care le-a făcut despre homosexuali și țigani.




Consiliul Național de Combatere a Discriminării a sesizat Curtea Europeană din cauza declarațiilor pe care Becali le-a făcut.

Curtea Europeană îl va ancheta pe Becali în perioada următoare, însă finanțatorul Stelei spune că nu se teme.
"Cat voi trai n-o sa vedeti nici un homosexual la Steaua"
Gigi Becali
"Poate să mă judece şi Curtea NATO de Justiţie. Cât voi fi eu la Steaua nu voi angaja niciodată homosexuali. Curtea Europeană nu poate să schimbe mentalitatea unui om. Discriminare însemnă altceva. Când bruschezi sau jigneşti pe cineva. Nu mai pot eu de Curtea Europeana! Ce poate să-mi facă? Îmi ia boii de la bicicletă. Să-mi dea amendă, că tot de la ei iau bani şi-mi plătesc amenda din banii lor. În plus, nu poate nimeni să dovedească faptul că sunt angajator. De cinci ani nu am nicio calitate la Steaua", a declarat Gigi Becali pentru România TV.
Gigi Becali a fost amendat constant de CNCD din cauza declarațiilor sale, însă sancțiunile nu l-au potolit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu