miercuri, 13 iunie 2012

Reactii dupa Polonia - Rusia. ”Rezultat satisfăcător” REZUMAT VIDEO


Selecţionerul Rusiei, Dick Advocaat, a declarat, marţi seară, după remiza din meciul cu Polonia, scor 1-1, că echipa sa a jucat mai bine, dar a precizat că rezultatul este unul satisfăcător, informează site-ul oficial al UEFA.


"Nu am făcut cea mai bună partidă, dar am jucat bine. Am jucat mai bine decât Polonia, dar rezultatul e satisfăcător mai ales dacă ne gândim că ei au avut în spate un stadion întreg care i-a susţinut de la început şi până la sfârşit. Când înscrii un astfel de gol (n.r. - Jakub Blaszczykowski) înseamnă că eşti un fotbalist foarte bun. Igor Denisov a jucat cu adevărat bine şi la 1-0 credeam că vom câştiga. Controlam meciul, aveam posesie, aveam ocazii, dar adversarii noştri şi-au revenit. Condiţiile au fost altele faţă de primul meci (n.r. - Rusia - Grecia, scor 4-1). Acum am jucat cu adevărat în deplasare, iar Polonia a marcat un gol spectaculos", a spus Advocaat.

Tehnicianul Rusiei crede că echipa sa este cea mai bună de la turneul final: "Andrei Arşavin poate a fost puţin obosit, a făcut câteva erori în defensivă, dar are calitate cu balonul la picior şi poate crea faze importante. Va trebui să se odihnească pentru următorul meci. Cred că Rusia este cea mai bună echipă a turneului final pentru ce a arătat în teren".

Ne-am relaxat şi am permis Poloniei să replice pe contraatac.
Andrei Arşavin
Căpitanul naţionalei Rusiei, Andrei Arşavin, a declarat, marţi seară, după remiza din meciul cu Polonia, scor 1-1, că el şi colegii săi s-au relaxat în repriza a doua şi au permis adversarului să replice pe contraatac.


"Am început bine meciul şi am trecut în avantaj, dar după pauză ne-am relaxat şi am permis Poloniei să replice pe contraatac. Le place să joace astfel şi o fac foarte bine. Din păcate au reuşit să ne egaleze pe o astfel de contră periculoasă. Pe finalul meciului am fost puţin obosiţi şi nu am pus suficientă presiune pe poarta polonezilor pentru a înscrie golul victoriei", a spus Arşavin.

Rezumatul video il puteti urmari AICI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu